lørdag den 30. december 2017

Efter eksamen :-)

Nu er eksamen er vel afsluttet og julen er overstået.

Her på næstsidste dag i 2017, vil jeg lige komme med det umiddelbare sidste oplæg på denne blog. Da vi startede på dette modul, og blev introduceret for det at blogge, var vi flere der tænkte, at det var noget besværligt noget...... Men efter at have arbejdet med det i de sidste måneder, har jeg fået lyst til at prøve kræfter med min egen blog, faktisk to forskellige.

Om det bliver godt ved jeg af gode grunde ikke endnu, men de to nye blogs, vil omhandle noget fra mit fritidsliv. Min tanke er at jeg udover at kunne dele min hobby med andre, også kan få erfaring og inspiration til at anvende blogs i undervisningen.

Her er mine to nye blogs:
Landrover

Bilorientering

Jeg glæder mig til at komme igang med disse to blogs :-)


Godt nytår :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Efter eksamen :-)

Nu er eksamen er vel afsluttet og julen er overstået. Her på næstsidste dag i 2017, vil jeg lige komme med det umiddelbare sidste oplæg på...